disneyinfo

Alla inlägg under september 2016

Av Disneyinfo - 17 september 2016 23:26

Disney har lagt upp en ny trailer till den kommande filmen "Moana" eller också "Vaiana" som den kommer att heta i Sverige... trailern ser inte alls dum ut, jag tycker nog att filmen är sevärd trots allt. Jag tänkte jag kunde länka trailern här på bloggen, och även skriva lite smått. 

 

Jag tror att den här filmen kommer att vara jätte spännande! dock kanske många säger att den verkar lik "Lilo & Stitch" men jag tycker inte alls den verkar vara det, jag menar kollar man på trailern så är de filmerna inte lika överhuvudtaget. Jag tror och hoppas att den kommer vara bra. Filmen har svensk biopremiär 3 Februari 2017. Jag önskar att filmen kunde heta Moana i Sverige med då det är original titeln, och det låter bättre tycker jag. Det var lite synd att den byts ut till Vaiana i Sverige. 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen❤
Jag som driver bloggen har varit ett disney fan sen lång tid tillbaks.

Fråga på ◠‿◠

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Disney "prinsessa" är din absoluta favorit bland dessa? ♛
 Ariel
 Pocahontas
 Snövit
 Mulan
 Jasmine
 Askungen
 Törnrosa
 Belle
 Tiana
 Rapunzel
 Merida
 Kida
 Esmeralda

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards