disneyinfo

Alla inlägg under januari 2017

Av Disneyinfo - 28 januari 2017 23:36

Nu är det bara 6 dagar kvar tills Vaiana visas på Sveriges biografer! jag själv är rätt så taggad eftersom att som jag skrivit tidigare så har jag vetat om filmen ett bra tag. Och jag hoppas verkligen den är värd att se. Men det tror jag, jag menar det är Disney vi pratar om. Det är jättekul att det kommer många nya Disney filmer nu förtiden. Och de flesta har vart bra faktiskt. Vaiana kommer 3 Februari. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Disneyinfo - 18 januari 2017 20:34

Det är sjukt hur fort tiden går! snart har Vaiana, som den heter i Sverige, premiär. Den 3 Februari visas filmen på Sveriges biografer. Det är så otroligt konstigt att åren går så himla fort. Jag visste dessutom om den här filmen sen lång tid tillbaka när den bara var ett projekt och jag fick bara se en framsida av en tjej på en flotte. Nu har man t.o.m fått höra lite av musiken som ska vara med i filmen. Alla vackra språken hörs i den här videon. Vilket språk tycker du om mest när det gäller den här låten? av det lilla man får höra så låter faktiskt den svenska dubbningen bra. Jag är så taggad på filmen, och hoppas den är lika bra som den verkar. Jag hoppas att alla disney älskare kommer se filmen. Den verkar sevärd. Jag fick reda på att det skulle komma en film som skulle heta "Moana" 2015... det är så läskigt att tiden går så fort. Men det tråkiga är att titeln är ändrad till Vaiana i vissa delar av världen p.g.a copyright... så typiskt. Det är väl den ända nackdelen. Man vill väl ändå ha original titeln då den låter bäst. Hon heter faktiskt Moana, inte Vaiana. 

 

 

Av Disneyinfo - 1 januari 2017 00:00

Ett gått nytt år till er alla! jag hoppas att ni har ett bra kommande år, och att ert 2016 var toppen. Det är otroligt hur fort tiden går. Jag känner att åren går alldeles för fort egentligen. Hoppas på ännu ett bra år med mycket Disney såklart. Snart har den nya disney filmen Vaiana/Moana premiär i Sverige! jag är så taggad då jag vetat om den filmen ett bra tag nu. Jag ser fram emot den, och jag tycker att ni borde se den också. Den 3 Februari har Vaiana, som den heter i Sverige, premiär på biograferna. Ett gott nytt Disney år till alla underbara disney älskare! kom ihåg, du är aldrig för gammal för Disney, och man behöver inte växa upp allt för fort. 



 

Presentation


Välkommen❤
Jag som driver bloggen har varit ett disney fan sen lång tid tillbaks.

Fråga på ◠‿◠

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Disney "prinsessa" är din absoluta favorit bland dessa? ♛
 Ariel
 Pocahontas
 Snövit
 Mulan
 Jasmine
 Askungen
 Törnrosa
 Belle
 Tiana
 Rapunzel
 Merida
 Kida
 Esmeralda

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards