disneyinfo

Alla inlägg den 16 juli 2017

Av Disneyinfo - 16 juli 2017 18:22

Så det har äntligen blivit officiellt vem som ska spela Aladdin, Jasmine, och Anden i den kommande live action filmen Aladdin. Alltså den otecknade versionen av Disneys Aladdin. Än så länge har man bara fått reda på vilka som ska spela dessa 3 karaktärer, men förhoppningsvis får man reda på övriga så småningom också. 

 

Jag tycker att det var helt okej val när det gäller skådespelare. Dock vet jag inte om detta är sant, eftersom att det kom upp på en Disney sida som jag följer, men jag tror mycket väl att det kan stämma. Men som sagt, jag lovar ingenting och vill inte förmedla fel tankar. Men i alla fall, om detta är de som ska medverka i filmen så är det självklart jättespännande att de ska få vara med! och jag hoppas filmen blir bra, jag längtar efter att få se den komma till liv. Jag hade dock velat se Freida Pinto som Jasmine, men jag tror Naomi passar jättebra som henne också! 


Alla de övriga live action filmerna Disney har gjort har vart jättebra! så den här blir säkert spännande den också. 


Så, här är rollerna! det är det ända jag har fått reda på än så länge, och jag tror att det kan vara sant. Kanske, kanske inte. Vem vet. Men tills vidare så tror jag det stämmer. 


       Mena Massoud - Aladdin 

 

 

     Naomi Scott - Prinsessan Jasmine 

 

           

             Will Smith - Anden i lampan 

 


Så, vad tycker ni angående deras val när det gäller skådespelare? tycker ni detta passar? vilka hade ni velat se som Aladdin, Jasmine, och anden? jag undrar verkligen vem som ska spela Jafar, eller Sultanen. 


Källkritik: http://postize.com/disney-live-action-aladdin    


Presentation


Välkommen❤
Jag som driver bloggen har varit ett disney fan sen lång tid tillbaks.

Fråga på ◠‿◠

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Disney "prinsessa" är din absoluta favorit bland dessa? ♛
 Ariel
 Pocahontas
 Snövit
 Mulan
 Jasmine
 Askungen
 Törnrosa
 Belle
 Tiana
 Rapunzel
 Merida
 Kida
 Esmeralda

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards