disneyinfo

Alla inlägg under december 2017

Av Disneyinfo - 29 december 2017 22:59

 

Av Disneyinfo - 28 december 2017 00:00

Sharon Dyall! som idag fyller 55. En härlig och varm röst. Hon har alltid så mycket inlevelse till sina karaktärer. Hon är så otroligt duktig på att dubba! En Disney drottning! ett stort grattis till Sharon Dyall. Jag har hört hennes röst sen jag var liten i olika program och filmer. Det kan låta konstigt, men jag kommer ihåg en gång när jag var liten och satt och tittade på tv:n så var det något program där Sharon hade gett ut sin röst till en Disney karaktär. Och jag stannade upp och tänkte verkligen "vilken fin röst". Då var jag kanske 6-7 år gammal. Jag har sen dess lagt hennes röst på minnet, och har nu när jag blivit äldre vart tvungen att ta reda på vem som har en sån härlig röst. Och ja, det visade sig ju vara Sharon Dyall! Hon gör en succé i Disney's Ringaren i Notre Dame bl.a, där hon har gett ut sin röst till Esmeralda. Ett jättestort grattis till henne! En härlig, varm, vacker röst. Vad vore Disney utan så härliga röster? ingenting... 






  

 

 

 

Av Disneyinfo - 22 december 2017 00:46

Snart är det jul! jag förstår inte att det har gått så himla snabbt denna gången. Jag kommer inte ihåg om det gick lika fort förra gången, men 2017 har gått väldigt fort. Året är inte slut än, men snart är det jul! jag har inte uppdaterat bloggen så mycket på sista tiden då jag inte haft så mycket att skriva om egentligen, jag har helt enkelt inte haft några tankar kring Disney. Jag har haft mycket läxor som skulle göras och sen har jag inte orkat skriva här någonting. Men jag har absolut inte slutat! jag älskar att skriva om Disney   

 

     

Av Disneyinfo - 20 december 2017 00:00

Myrra Malmberg! som idag fyller 51. Hon har en underbar röst som säkert många känner igen från en massa animerade filmer. Hennes röst är verkligen välbehållen och hon låter alltid lika bra. Hon är en riktig Disney prinsessa! ett stort grattis Myrra Malmberg. Hon har en sån underbar röst som jag själv växt upp med då jag hört hennes röst så länge jag kan minnas. Hon har gett ut sin röst till en massa olika karaktärer, men en av de som hon passar bäst som är nog Prinsessan Jasmine i Disney's Aladdin. Hon har en väldigt vacker röst. ❤ 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen❤
Jag som driver bloggen har varit ett disney fan sen lång tid tillbaks.

Fråga på ◠‿◠

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Disney "prinsessa" är din absoluta favorit bland dessa? ♛
 Ariel
 Pocahontas
 Snövit
 Mulan
 Jasmine
 Askungen
 Törnrosa
 Belle
 Tiana
 Rapunzel
 Merida
 Kida
 Esmeralda

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards