disneyinfo

Direktlänk till inlägg 3 februari 2018

Vaiana 3 Februari 2017 ❥

Av Disneyinfo - 3 februari 2018 20:30

Idag är det 1 år sen Vaiana hade svensk premiär! yaay. Tiden går så himla fort och jag såg verkligen fram emot den filmen. Var den bra? ja! som jag nämnt tidigare, så var det nog en av Disneys bästa filmer på länge. Mycket spänning genom hela filmen, bra musik, underbara karaktärer! sen kanske man blev lite smått irriterad angående titeln... då den heter Moana i USA, och i övriga delar i världen Vaiana. Men det funkar väl bra det också. Man överlever ju. Det låter bra med Vaiana också, självklart! det har med copyright skäl att göra... har jag för mig. 

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Disneyinfo - Torsdag 1 feb 23:23


Sist jag skrev att en legend inom Disney hade lämnat oss var det om Stefan Ljungqvist. Nu vill jag göra en hyllning till Per Myrberg, som tyvärr gick bort 28 December 2023. Hans röst är väl ihågkommen av mig då han bl.a gett ut sin röst till den härl...

Av Disneyinfo - Torsdag 1 feb 23:03


Det var återigen ett bra tag sedan som jag skrev här på Disney bloggen. Men kärleken är inte mindre till Disney för det, utan det är lika roligt. Jag var på bio i December 2023 och såg den nya filmen "Önskan". Tänk så otroligt snabbt det går, nu är d...

Av Disneyinfo - 15 oktober 2023 22:52


Det var ett tag sedan jag skrev på denna bloggen. Det är otroligt hur fort tiden går. Känns som det inte var så längesen jag gjorde ett inlägg, men när jag kikade var det ett bra tag sedan. I alla fall tycker jag fortfarande att det är trevligt att h...

Av Disneyinfo - 20 juli 2022 20:02

6. Belle - Skönheten och odjuret    Belle påminner mycket om mig själv. Hon är egen, lite udda men på ett bra sätt och gör det hon vill göra. Hon är inte den som går på fester eller har en massa vänner. Lite nördig av sig. Men smart, vacker, sjä...

Av Disneyinfo - 20 juli 2022 19:25

Jag har en hel del favvisar, och här är mina absoluta favvisar. Jag tyckte det var lite kul och kanske skriva lite om varje karaktär varför just den är min favorit Disney karaktär. Det är både prinsessor och icke prinsessor så lite blandat.    1....

Presentation


Välkommen❤
Jag som driver bloggen har varit ett disney fan sen lång tid tillbaks.

Fråga på ◠‿◠

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Disney "prinsessa" är din absoluta favorit bland dessa? ♛
 Ariel
 Pocahontas
 Snövit
 Mulan
 Jasmine
 Askungen
 Törnrosa
 Belle
 Tiana
 Rapunzel
 Merida
 Kida
 Esmeralda

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards