disneyinfo

Alla inlägg under oktober 2018

Av Disneyinfo - 19 oktober 2018 20:56

Jag har inte skrivit på ett bra tag nu, vilket jag inte förstår varför då Disney verkligen är en stor del av mitt liv men kanske inte har kommit på något & skriva om direkt heller fast det finns ju en del men så kan det bli. Såg "Lejonkungen 2- Simbas skatt häromdan, och några roliga bilder dök upp under pausandet. Tänk vilka roliga bilder man kan få fram alltså. Den första bilden kanske inte är så märkvärdig egentligen, men det ser ut som att Rafiki ska kasta ner Kiara från lejonklippan till djuren... ser lite smått lustigt ut tycker jag. På den andra bilden ser det ut som Simba har morgon gympa, och den sista är bara allmänt rolig. Kiara ser lite läskig ut där. Det är en bra uppföljare tycker jag, den är spännande hela tiden och musiken är toppen. Jag tycker det är kul att skriva om Disney men ibland blir jag ofokuserad och glömmer bort det men bloggen är mest en rolig grej för mig själv och det är självklart ett + om folk vill läsa & dela med sig av sina tankar & åsikter om Disney   



 

 



   

 

 

 

Presentation


Välkommen❤
Jag som driver bloggen har varit ett disney fan sen lång tid tillbaks.

Fråga på ◠‿◠

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Disney "prinsessa" är din absoluta favorit bland dessa? ♛
 Ariel
 Pocahontas
 Snövit
 Mulan
 Jasmine
 Askungen
 Törnrosa
 Belle
 Tiana
 Rapunzel
 Merida
 Kida
 Esmeralda

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards