disneyinfo

Alla inlägg under december 2020

Av Disneyinfo - 21 december 2020 01:13

Var ett tag sedan jag skrev någonting, har inte riktigt haft så mycket Disney känsla. Men det betyder absolut inte att jag slutat tycka om Disney. Disney kommer alltid ha en speciell plats hos mig. Jag tycker det är kul att dela med sig av sina tankar och favorit filmer - karaktärer, m.m så det är bara roligt att fortsätta skriva här. 

 

Jag är så glad att Disney ska göra en ny story som kommer komma 2021, alltså nästa år. Den heter "Raya and the last dragon" eller också "Raya och den sista draken" som den kommer heta på svenska. Och jag tror den kan vara någonting spännande. Jag minns så väl när Vaiana skulle komma, jag såg fram emot det så mycket. Det är lite kul att ha en film och se fram emot. Särskillt om det är Disney, det är väldigt roligt när dem väljer att göra en ny story och inte endast live action filmer. Även om de självklart också är uppskattade. 2020 har vart ett mindre bra år enligt mina åsikter, jag hoppas verkligen att vi kommer kunna leva i en bättre värld så snart som möjligt igen. Om ni behöver lite glädje så kom ihåg, Disney kan hjälpa oss lite grann med det. 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen❤
Jag som driver bloggen har varit ett disney fan sen lång tid tillbaks.

Fråga på ◠‿◠

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Disney "prinsessa" är din absoluta favorit bland dessa? ♛
 Ariel
 Pocahontas
 Snövit
 Mulan
 Jasmine
 Askungen
 Törnrosa
 Belle
 Tiana
 Rapunzel
 Merida
 Kida
 Esmeralda

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards