disneyinfo

Alla inlägg under juni 2021

Av Disneyinfo - 2 juni 2021 21:21

Det var ett tag sedan igen som jag skrev. Jag tycker det är avkopplande och självklart roligt att ha kvar denna Disney blogg som jag startade vid 2015, men ibland har jag helt enkelt inte riktigt haft någonting som jag velat dela med mig av. Jag har även på sista tiden känt lite blandade känslor, vart ganska deppig under ett par veckor. När det blir för mycket som krånglar eller för mycket ändringar kan jag bli väldigt stressad fastän det kanske inte alls är så jobbigt men det blir liksom jobbigt på något sätt för mig om saker och ting ska hända samtidigt. 

 

Jag känner att jag kan sakna en del gamla perioder emellanåt, och det får man väl självklart göra, det är roligt och minnas saker. Men nackdelen är att jag kan haka upp mig och då blir det mindre bra. Har inte riktigt tagit in en del saker ännu tror jag, ändringar som skett och sådär tar ett tag för mig att bearbeta trots att jag är nöjd med hur saker och ting är just nu också såklart. Men ibland är det svårt att kunna fokusera på någonting man vill göra i den stunden när tankarna tar över. Jag har inte ens haft lust att titta på Disney film de dagarna som jag känt mig lite smått deppig. 2015 när jag var deprimerad under en längre period så var som jag skrivit tidigare, Disney som min medicin. 

 

Men jag tror det endast funkar om det är under en längre period, dessa små deppiga perioder jag får numera då och då har med för mycket ändringar och göra, även mina tankar. Jag försöker koppla av så gott det går, succesivt. Jag såg filmen Framåt för ett par veckor sen. Den var väldigt bra, jag var rätt tveksam angående den från början så gick aldrig på den när den var på bio, men en dag fick jag lust att ge den ett försök och såg den. Det var väldigt härligt att titta på den då, den var underhållande och inte alls dålig som jag hade trott.

 

  

Presentation


Välkommen❤
Jag som driver bloggen har varit ett disney fan sen lång tid tillbaks.

Fråga på ◠‿◠

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Disney "prinsessa" är din absoluta favorit bland dessa? ♛
 Ariel
 Pocahontas
 Snövit
 Mulan
 Jasmine
 Askungen
 Törnrosa
 Belle
 Tiana
 Rapunzel
 Merida
 Kida
 Esmeralda

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards