disneyinfo

Alla inlägg under november 2021

Av Disneyinfo - 28 november 2021 01:19

Jag var på premiären av Encanto i Fredags. Den var superduper rolig och helt underbar. En väldigt härlig film. Jag var lite tveksam först till en början innan jag sett filmen, och även i början av den. Men när jag väl kom in i den och jag sett ett tag av filmen så kändes det helt fantastiskt. Den var så himla rolig, man fick ett gott skratt och en bra känsla inombords. Så fina färger, otroligt härlig musik, jätteroliga karaktärer. 

 

Filmen ska föreställa att den utspelar sig i Colombia. Jag har alltid vart väldigt intresserad av Sydamerika så det var extra kul att det ska föreställa Colombia. Encanto var magisk och man fick verkligen den Disney känslan som man vill ha när man ser en Disney film. Jag är mållös. Den var riktigt, riktigt bra. En sevärd film som jag starkt rekomenderar. 

 

Presentation


Välkommen❤
Jag som driver bloggen har varit ett disney fan sen lång tid tillbaks.

Fråga på ◠‿◠

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Disney "prinsessa" är din absoluta favorit bland dessa? ♛
 Ariel
 Pocahontas
 Snövit
 Mulan
 Jasmine
 Askungen
 Törnrosa
 Belle
 Tiana
 Rapunzel
 Merida
 Kida
 Esmeralda

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards