disneyinfo

Alla inlägg den 23 december 2015

Av Disneyinfo - 23 december 2015 22:28

Den här låten är så fin och passande nu till jul om man vill lyssna på en julig Disney låt. Den är från "Skönheten & odjuret"-den förtrollade julen. Tja... filmen kanske inte är sådär i topp då det är en uppföljare till den första filmen "Skönheten & odjuret". Men den här låten är så vacker. 

 

Av Disneyinfo - 23 december 2015 22:22

Då är det jul imorgon! tiden går så otroligt fort. Jag hoppas att alla får en riktigt god jul, och tittar en massa på sina Disney favoriter    själv hoppas jag på att kunna se nåra klassiker nu under jullovet. Det är så mysigt & se disney filmer, speciellt under julen. Jag tycker verkligen julen är perfekt för att borra ner sig i soffan och kika på lite Disney! ha nu en underbar jul allesammans. Varför jag inte skrivit på länge är p.g.a att jag helt enkelt inte haft så mycket tid, men ska absolut skriva mer nu de kommande veckorna. 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen❤
Jag som driver bloggen har varit ett disney fan sen lång tid tillbaks.

Fråga på ◠‿◠

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Disney "prinsessa" är din absoluta favorit bland dessa? ♛
 Ariel
 Pocahontas
 Snövit
 Mulan
 Jasmine
 Askungen
 Törnrosa
 Belle
 Tiana
 Rapunzel
 Merida
 Kida
 Esmeralda

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards