disneyinfo

Alla inlägg den 6 januari 2016

Av Disneyinfo - 6 januari 2016 22:30

Här är mina "top 9 couples" från Disney. Självklart finns det en hel del fina par, men här är mina favoriter. 

Många passar så bra tillsammans! tycker verkligen att de flesta är ur gulliga  ^^  så bestämde mig just därför för att slänga in en bild med de jag anser vara finast. Jag menar kom igen, vad vore Disney utan lite romantik?    Helt enkelt inte alls samma. Jag tror det skulle bli en helt annan stämmning i vissa filmer. T.e.x Den lilla sjöjungfrun... om inte det hade vart romantik i den så hade väl aldrig Ariel träffat Erik? och då hade den inte alls haft samma handling. Eller Aladdin... det är bara för romantiskt när Aladdin och Jasmine flyger bort på mattan.  Tja... det är alltså ganska viktigt med romantik i Disney. Så länge den har spänning också så funkar det bra tycker jag. 

 

 

 

 



Presentation


Välkommen❤
Jag som driver bloggen har varit ett disney fan sen lång tid tillbaks.

Fråga på ◠‿◠

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Disney "prinsessa" är din absoluta favorit bland dessa? ♛
 Ariel
 Pocahontas
 Snövit
 Mulan
 Jasmine
 Askungen
 Törnrosa
 Belle
 Tiana
 Rapunzel
 Merida
 Kida
 Esmeralda

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards