disneyinfo

Alla inlägg den 9 januari 2016

Av Disneyinfo - 9 januari 2016 13:59

Hittade det här klippet på youtube, och jag tycker att dom flesta sjunger bra. Mina favoriter är nog Esmeralda, Ariel, Jasmine/Meg, då det är samma röst till de båda karaktärerna...  Tycker också att Belle & Pocahontas sjunger bra! Jag säger inte att någon sjunger dåligt, men alla har nog sina favoriter 

Vem tycker du sjunger bäst?    Några favoriter? 

 

 

 

Av Disneyinfo - 9 januari 2016 00:11

I det här inlägget tänkte jag skriva om Meg från "Herkules". Hon är en av mina favorit karaktärer, och ja jag har en del karaktärer som är mina favoriter. Men i alla fall, nu handlar det om Meg    

Okej till och börja med hon måste nog vara den smartaste disney tjejen av många. Hon är kaxig, smart, och självständig. Eftersom hon jobbar för Hades i början är hon också "The bad guy". Meg skiljer sig från många Disney karaktärer då hon fått sitt hjärta krossat en gång av sin pojkvän. Hon är nog den ända som haft en pojkvän tidigare. Hon lurar Herkules att bli kär i henne till en början. Men som tur är blir hon faktiskt kär i honom på riktigt sen. Tur det. Annars hade det vart lite för mycket. Det jag gillar med henne är att hon är tuff, men ändå har ett varmt hjärta. Hon är super på sitt egna lilla sätt. Och Megara är ett så fint namn också tycker jag personligen! finns så många fina namn i Disney. 

 

 

 

Presentation


Välkommen❤
Jag som driver bloggen har varit ett disney fan sen lång tid tillbaks.

Fråga på ◠‿◠

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Disney "prinsessa" är din absoluta favorit bland dessa? ♛
 Ariel
 Pocahontas
 Snövit
 Mulan
 Jasmine
 Askungen
 Törnrosa
 Belle
 Tiana
 Rapunzel
 Merida
 Kida
 Esmeralda

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards