disneyinfo

Alla inlägg den 31 januari 2016

Av Disneyinfo - 31 januari 2016 00:12

En karaktär som är "the bad guy" men hon har på något sätt en intressant personlighet. Jag pratar såklart om Shego från Kim possible! 

 

okej, så Shego är en av de många skurkarna i serien. Men ändå är hon en av mina favoriter från Kim Possible. Ända sen jag var liten och såg serien har jag faktiskt gillat henne. Hon är tuff, smart och rolig. Jag tycker hon gör serien mer levande då det inte hade vart lika spännande utan henne. Dessutom minns jag att jag alltid tyckte Shego var coolare än Kim... vilket kanske är lite konstigt då Kim är huvudkaraktären. Det var det jag tyckte i alla fall. Jag kommer också ihåg att jag ville vara Shego, jag var obsessed! jag kommer ihåg så väl när jag & min lillayster skulle kolla på Kim Possible, och jag sa att jag ville vara "hon gröna tjejen" jag tyckte hon såg grön ut, hon är väl inte så grön egentligen kanske det är nog mest hennes kläder som är gröna och hennes ögon. Men i alla fall, så ville jag vara hon. Jag ville inte vara Kim alls fastän jag gillade Kim också såklart.  

 



Presentation


Välkommen❤
Jag som driver bloggen har varit ett disney fan sen lång tid tillbaks.

Fråga på ◠‿◠

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Disney "prinsessa" är din absoluta favorit bland dessa? ♛
 Ariel
 Pocahontas
 Snövit
 Mulan
 Jasmine
 Askungen
 Törnrosa
 Belle
 Tiana
 Rapunzel
 Merida
 Kida
 Esmeralda

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards