disneyinfo

Alla inlägg den 10 januari 2016

Av Disneyinfo - 10 januari 2016 20:47

Jag tyckte det kunde vara kul & berätta lite smått om mig. Vem jag är o.s.v Eftersom jag inte gjort det tidigare så bestämde jag mig för att göra det. Det är egentligen inte så mycket jag ska skriva, utan bara lite smått.  

 

✔ Jag heter Olivia 

✔ Min absoluta favorit Disney film är "Den lilla sjöjungfrun". 

✔ Jag har ALLTID älskat Disney 

✔ Jag är 16 år gammal 

✔ Jag gillar bl.a att sjunga, gymma, & hobbydubba 

✔ Min dröm är att bli musikalartist/skådespelerska 

✔ Jag föredrar att lyssna på pop musik (Om det inte är Disney förstårs)  

✔ Mina favorit karaktärer i Disney är Ariel, Belle, Esmeralda, och Jasmine 

✔ Den sötaste sidekicken tycker jag är Blunder i Den lilla sjöjungfrun. 

✔ Jag har alltid velat göra den svenska rösten till en Disney prinsessa. 

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen❤
Jag som driver bloggen har varit ett disney fan sen lång tid tillbaks.

Fråga på ◠‿◠

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Disney "prinsessa" är din absoluta favorit bland dessa? ♛
 Ariel
 Pocahontas
 Snövit
 Mulan
 Jasmine
 Askungen
 Törnrosa
 Belle
 Tiana
 Rapunzel
 Merida
 Kida
 Esmeralda

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards